Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-30

Przemon, 8 godzin temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
5,0
Całokształt
Płynnie trzyma się drogi, bardzo lekko się go prowadzi i przy większych prędkościach nadal można rozmawiać ze współpasażerami.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
Sporadycznie wsteczny bieg nie wchodzi od razu i trzeba "poprawić" sekwencję.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedna rzecz której jeszcze dobrze nie przetestowałem to zachowanie się w zimowych warunkach. Przy znaczącym deszczu systemy ostrzegania i kontroli trakcji potrafią się nie włączyć i trzeba poczekać zanim będą w pełni aktywne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-30