Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-30

Aleksander Kalisz, 7 miesięcy temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Bez zaskoczeń, tego się spodziewałem co dostałem
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak
5,0
Całokształt
Samochód zwinny, dobrze się prowadzi, z przyjemnością
Wrażenia
5,0
Silnik
Taki mi odpowiada, brak doładowania jest zaletą, chociaż trzeba się przyzwyczaić do właściwego doboru prędkości obrotowej. Pasuje do manualnej skrzyni biegów
5,0
Skrzynia biegów
Manualna skrzynia jest precyzyjna, bez zastrzeżeń. Dobrze zgrana z silnikiem bez doładowania
5,0
Układ jezdny
Zapewnia przyjemną jazdę, dobrze pochłania nierówności
4,0
Karoseria
"Rysy powstają od patrzenia" na black piano - potwierdzam. Konieczna zmiana materiału, psuje to wizerunek Firmy i nie jest miłe dla właściciela
Komfort
4,0
Widoczność
Koniecznie należy przesunąć lusterka zewnętrzne do przodu. Poza tym jest ok
5,0
Ergonomia
Wszystkie elementy sterujące są "na miejscu", Zaletą jest dobrze zlokalizowany wyświetlacz i jego sterowanie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zastrzeżeń. Jeździłem zimą - ogrzewanie jest ok. W wyższych temperaturach klimatyzacja jest ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wsiadanie na tylne siedzenia jest utrudnione - powodem jest położenie słupka.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre. Nawet przy wysokich prędkościach (140 km/h) można rozmawiać tak jak przy niższych (do 100 km/H)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód ma 6 miesięcy, 9000 km, więc mogę napisać o zużyciu paliwa. Na początku, zanim przyzwyczaiłem się do specyfiki zużywał więcej paliwa. Obecnie na trasach lokalnych 60%/miejskich 40% prawie bez bagażu 2 osoby - średnio 6,1 - jazda z prędkościami dopuszczalnymi + do 15 km/h
4,0
Stosunek jakość/cena
Za tę cenę nie powinien "rysować się od patrzenia".
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ocena dotyczy 6 miesięcznego auta, 9000 km. Żadnych usterek. Oby tak dalej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-30