Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-30

Michał Kwiatkowski, 8 miesięcy temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,14
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wnętrze
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Na razie skrzynia biegów
4,0
Całokształt
Dałem słabe 4 gwiazdki ze względu na kiepską jak na 21wiek skrzynię manualną , jedynka się czasami zacina Mazda twierdzi że to normalka i trzeba się przyzwyczaić. Jazda 3 osoby dorosłe i dziecko pod wzniesienie tu trzeba o wysoko kręcić aby przyzwoicie jechał i z nikim się nie poscigasz no może z Fiatem125p bez przeróbek silnika. Nie wiem może auto się wyrobi na razie uskok asfaltu czy grubszy garb to nie dla Mazdy . Na plus minimalizm , 2l silnik bez turbo i DPF, swietne auto na dynamiczną jazdę w zakrętach Świetnie reflektory w drugiej wersji wyposażenia, Fajne warczenie z wydechu , I przydatne auto hold
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na razie bez uwag gorzej jak siedzi się na wygaszonym silniku, coś tam głośno się przełącza pod maską Nawet 150 konny wydaje się mało jadąc w góry
3,0
Skrzynia biegów
Tutaj dobre 3 dwujka nieco się haczy jedynki co któryś zaś nie można wrzucić jadąc od zera, stary kierowca wie co zrobić dwa róży sprzęgło lub z 3 na jedynkę, Mazda wie o tym i mówi że tak czasem jest , Szkoda że na YouTube nikt testując mazde o tym nie mówi
5,0
Układ jezdny
Wszystko gra , ale ma dopiero 1,100km
4,0
Karoseria
Fajny design, ale np.renault i wielu innych lepiej wygląda
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność oceniam na dobre 4 Zawsze to lepiej niż jest w toyota CHR z 23r
5,0
Ergonomia
Myślę że jest bardzo ergonomiczna ,nie rzuca mocno podczas wiatru , raczej jak osobowe autko, mogła by spalanie mieć niższe
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie jest akceptowalnie,lecz osoby większe ( przy kości,)mogą mieć mało miejsca , natomiast osoby ponad 180cm już wygodnie za sobą na tylnej kanapie nie zasiądą
5,0
Wyciszenie
Tutaj dobra robota, Jedne z najlepiej wyciszonych aut
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-30