Dałem słabe 4 gwiazdki ze względu na kiepską jak na 21wiek skrzynię manualną , jedynka się czasami zacina Mazda twierdzi że to normalka i trzeba się przyzwyczaić.
Jazda 3 osoby dorosłe i dziecko pod wzniesienie tu trzeba o wysoko kręcić aby przyzwoicie jechał i z nikim się nie poscigasz no może z Fiatem125p bez przeróbek silnika.
Nie wiem może auto się wyrobi na razie uskok asfaltu czy grubszy garb to nie dla Mazdy .
Na plus minimalizm , 2l silnik bez turbo i DPF, swietne auto na dynamiczną jazdę w zakrętach
Świetnie reflektory w drugiej wersji wyposażenia,
Fajne warczenie z wydechu ,
I przydatne auto hold
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na razie bez uwag gorzej jak siedzi się na wygaszonym silniku, coś tam głośno się przełącza pod maską
Nawet 150 konny wydaje się mało jadąc w góry
3,0
Skrzynia biegów
Tutaj dobre 3 dwujka nieco się haczy jedynki co któryś zaś nie można wrzucić jadąc od zera, stary kierowca wie co zrobić dwa róży sprzęgło lub z 3 na jedynkę,
Mazda wie o tym i mówi że tak czasem jest ,
Szkoda że na YouTube nikt testując mazde o tym nie mówi
5,0
Układ jezdny
Wszystko gra , ale ma dopiero 1,100km
4,0
Karoseria
Fajny design, ale np.renault i wielu innych lepiej wygląda
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność oceniam na dobre 4
Zawsze to lepiej niż jest w toyota CHR z 23r
5,0
Ergonomia
Myślę że jest bardzo ergonomiczna ,nie rzuca mocno podczas wiatru , raczej jak osobowe autko, mogła by spalanie mieć niższe
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie jest akceptowalnie,lecz osoby większe ( przy kości,)mogą mieć mało miejsca , natomiast osoby ponad 180cm już wygodnie za sobą na tylnej kanapie nie zasiądą
5,0
Wyciszenie
Tutaj dobra robota,
Jedne z najlepiej wyciszonych aut
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
[l/100km]