Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-30

Krzysztof, ponad rok temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 13 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Skrzynia automatyczna wspaniałe współpracuje z silnikiem
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : brak
5,0
Całokształt
Auto bardzo mi odpowiada, przesiadłem się z Mazdy CX 3 2019 r. Przy zakupie brałem jeszcze pod uwagę cx-5 ale cx-30 jest nowszą konstrukcją i posiada nowocześniejsze, bardziej dopracowane wnętrze i systemy. W porównaniu do poprzedniej mazdy CX-3 jest bardziej komfortowym, dużo lepiej wyciszonym samochodem. Automatyczna skrzynia sprawia, że samochód jeździ bardzo płynnie. Wnętrze jest świetnie wykonane i spasowane, użyte materiały sprawiają wrażenie klasy wyższej Matrycowe reflektory sprawiają, że nie musisz pamiętać o przełączaniu świateł w sytuacji gdy ktoś jedzie z naprzeciwka a do tego naprawdę dobrze oświetlają to co akurat jest potrzebne. 150 konny wolnossący silnik pracuje wspaniale z automatyczna skrzynią biegów . W mieście jak i w tracie spokojnie daje radę. W zasadzie nie mogę do niczego się przyczepić. W porównaniu do poprzedniej Mazdy CX 3 układ jezdny ,wspomaganie układu kierowniczego jest ok porównywalne . Wspaniałe przesiać się z samochodu z manualna skrzynia na automat. Po prostu dla mnie bajka. Poza tym same plusy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik wolnossący o nie wyżyłowanej mocy pracuje wspaniale
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia biegów 6 stopniowa automatyczna dla mnie czysta bajka.
5,0
Układ jezdny
Wspaniały i precyzyjny
5,0
Karoseria
Cross to jest to . Mój ulubiony kształt. Wygład dla mnie drapieżnie
Komfort
4,0
Widoczność
Dobrze ,że są kamery i czujniki bo niestety bez nich było by kiepsko.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja daje radę. Pierwsza próba w mrozy czego się obawiałem, Jest dobrze . Latem bdb.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer z przodu super. Niestety z tyłu brak miejsca dla osób powyżej 185cm
4,0
Wyciszenie
Na poziomie pojazdów klasy średniej. Jest ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie dotyczy mam na gwarancji.
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód wart tej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie bez uwag.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-30