Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-30

Krystyna, ponad rok temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Zamykanie bagażnika wydaje dźwięk pustej beczki.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Nie da się trochę otworzyć okna. Naciśnięcie przycisku nawet krótkie otwiera na oścież. Nie da się wyłączyć radia. Można je sciszyc albo wyłączyć cały panel
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po pierwszych użyciach ogrzewania tłusty nalot na wewnętrznych powierzchniach szyb.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Słychać opony a przy zimnym starcie wyje niepokojąco.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-30