Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-30

AK, ponad rok temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Auto w wersji Kanjo, automat, 4x4, jeździ się b dobrze, wyciszone dobrze, Przebieg b mały jak na razie, głównie jazda po mieście.
Wrażenia
5,0
Silnik
na razie bez zarzutu, poprzednio jeździłem Mazda 3 z manualem 120KM przez 6 lat całkowicie bez problemowo
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie nic ale to b krótki okres eksploatacji.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie nic ale to b krótki okres eksploatacji.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-30