Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-30

Dawid, ponad rok temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 994 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Świetna jakość w stosunku do ceny, dynamiczny, dobrze się prowadzi, w miarę oszczędny od 6 - 8 l/100 km
Wrażenia
5,0
Silnik
równo pracuje, jak na razie be zarzutów
5,0
Skrzynia biegów
płynna jazda, dynamiczny
5,0
Układ jezdny
dobrze się prowadzi, trzyma jezdni
5,0
Karoseria
super wygląd i jakość wykonania
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
automatyczna klimatyzacja czasem za bardzo chłodzi lub grzeje w zależności od warunków.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń z przodu wystarczająca, z tyłu mogłoby być więcej miejsca ale generalnie taki to właśnie samochód.
5,0
Wyciszenie
dobrze wyciszony, na wyższych obrotach silnik głośniejszy ale jest ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
za krótko eksploatowany jeszcze aby móc ocenić
5,0
Stosunek jakość/cena
jak na razie bez zarzutów
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
elektryka czasem wariuje, elektryczne lusterka czasem nie rozkładają się automatycznie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie jest ok

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-30