Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-30

Irek, 2 lata temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
3,64
15% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Nie wiem czy drugi raz bym kupił.
2,0
Całokształt
Wrażenia
2,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5 za klimatyzację, w porównaniu do mojego 2-letniego Reno - którą wieje w jedno miejsce zimnym powietrzem to różnica jest kolosalna - tutaj chłód rozchodzi równomiernie dając poczucie komfortu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca
5,0
Wyciszenie
Dużo zależy od opon - ale jest naprawdę Ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ciężko ze spalaniem zejść poniżej 6,3L/100, pomimo że to miękka hybryda. No ale fajny silnik to rekompensuje.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie zawsze widzi androida auto - trochę to irytujące jak się chce wrzucić google maps
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wyświetlają się komunikaty uszkodzenie silnika. Ostatnio problemy ze światłami adaptacyjnymi.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-30