Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-30

Wojtek, 2 lata temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 22 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : W miarę ekonomiczna jednostka, dość elastyczna.
Zawieszenie : Bardzo dobrze tłumi nierówności
Inne : Jakość wykończenia wnętrza.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
Najlepszy manual, jaki w życiu miałem okazję prowadzić.
5,0
Układ jezdny
Pewne prowadzenie, dobrze tłumi nierówności.
3,0
Karoseria
Lakier bardzo podatny na odpryski i drobne zarysowania.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę gruby słupek na przedniej szybie, w mieście trzeba uważać.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Samochód do 130-140 km/h wyciszony dość dobrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-30