Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-30

Maniek, 2 lata temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 999 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,57
7% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Niedziałający system bezkluczykowy awaria otwierania tylnej klapy tragiczny radar czytanie znaków ciągle komunikaty ostrzegające o rozładowaniu akumulatora i ta hybryda to tylko określenie Porażka Mazda mogła zostać przy tym co było a było Dobre
Przeniesienie napędu : Ok
Silnik
5,0
Całokształt
Ok
Wrażenia
5,0
Silnik
Ok
5,0
Skrzynia biegów
Ok
5,0
Układ jezdny
Ok
5,0
Karoseria
Ok
Komfort
5,0
Widoczność
Ok
5,0
Ergonomia
Ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok
4,0
Wyciszenie
Średnie myślałem ze po cx 3 bardziej się postarają
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie koszta nie ma szału
4,0
Stosunek jakość/cena
Drogie jak na jakość którą się prezentuje
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wiecznie coś się dzieje co prawda drobiazgi ale jednak
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jakość materiałów wykonania hamulców po tygodniu nieużywania auta tarcze dosłownie zardzewiały podczas jazdy czuć bicie / a w serwisie standard proszę rozjeździe usterka ustąpi

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-30