Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-30

Paweł Wiśniewski, 3 lata temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 14 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
5,00
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Lepsze niż audi i Mercedes razem wzięte
5,0
Całokształt
Super auto
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacyjny silnika Wankla, w trybie Autosport bierze wszystkie auta, czyli konkurencja zostaje po prostu daleko w tyle
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacja, perfekcyjnie dobrane przełożenie biegów, niezauważalne po prostu
5,0
Układ jezdny
Rewelacyjny, urzekający pod każdym względem, bezkonkurencyjny w swojej klasie
5,0
Karoseria
Super, na razie tyle
Komfort
5,0
Widoczność
Super, tylna szyba mogłaby być odrobinę większą ,ale bez przesady
5,0
Ergonomia
Japoński designe, ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodnie z przodu i z tyłu
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To się jeszcze okaże
5,0
Stosunek jakość/cena
Dobry stosunek
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Okk

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-30