Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-30

Robert, 3 lata temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
5,00
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Jakość wykończenia oraz funkcjonalność i ergonomia
5,0
Całokształt
Po półrocznym użytkowaniu żadnych zastrzeżeń, a wręcz zachwyt nad funkcjonalnością i dopracowaniem samochodu w każdym szczególe. Z każdym przejechanym kilometrem rośnie przekonanie nad słusznością i przydatnością wielu rozwiązań traktowanych na początku jako zbyteczne gadżety.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wystarczająco dynamiczny, a przy tym bardzo oszczędny przy swojej pojemności. Kultura pracy również bez zastrzeżeń.
5,0
Skrzynia biegów
Bez uwag. Zmiana biegów jest przyjemnością, Elastyczność na poszczególnych biegach również satysfakcjonująca
5,0
Układ jezdny
Komfortowy. Jednocześnie bardzo dobrze zachowuje się w warunkach drogi gruntowej o drobnych nierównościach.
5,0
Karoseria
Dopasowanie elementów i jakość powłoki lakierniczej na najwyższym poziomie.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, łatwodostępne. Obsługa intuicyjna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Efektywna klimatyzacja i ogrzewanie. Dwustrefowa klimatyzacja bardzo przydatna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń na przednich i tylnych fotelach zapewniająca komfort podróżowania nawet na długich trasach, nawet dla wyższych osób.
5,0
Wyciszenie
Samochód wręcz zaskakuje niskim poziomem dżwięków docierajacych z zewnątrz, w tym z przedziału silnikowego.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie koszty zerowe, ale samochód jeszcze pachnący nowością
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeśli uwzględnić zakres udogodnień i opcji właściwy dla samochodów klasy wyższej to stosunek bardzo korzystny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie stwierdzono nawet najmniejszych drobiazgów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie stwierdzono

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-30