Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-30

Paweł, 3 lata temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : ekonomiczny
4,0
Całokształt
Auto piękne i wygodne. Dorze zbalansowane zawieszenie jak na polskie drogi. Jest parę rzeczy które irytują. np automatyczny hamulec ręczny którego nie da się w prosty sposób wyłączyć żeby nie działał w automacie, funkcja Auto Hold którą trzeba włączać za każdym odpaleniem silnika, plastiki na wysoki połysk które rysują się nawet po przetarciu ich dłonią. Jednak to nie wpływa na pozytywną ocenę całego samochodu. Mazda odwaliła kawał dobrej roboty, Auto jest nie tylko piękne ale funkcjonalne. wygodne z przemyślanymi rozwiązaniami, wieloma systemami bezpieczeństwa bez dopłat i oferuje dużo miejsca w środku. Mam nadzieję, że w Polsce też pojawi się silnik 2,5 turbo który jest już dostępny np. w stanach Trochę brakuje kopa Polecam
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo oszczędny i elastyczny choć brakuje mu trochę więcej momento obrotowego
5,0
Skrzynia biegów
Perfekcyjna
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Lakier piękny ale bardzo delikatny. Po 4 wizytach na myjni w świetle mienią się zarysowania
Komfort
5,0
Widoczność
nie mam zastrzeżeń choć lusterka boczne mogłyby być nie co przesunięte bliżej słupka
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki dobrze rozmieszczone przełączniki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
mam porównanie do starej 3 z 2005 którą nadal posiadam. Klimatyzacja działa dużo lepiej w starej 3. Daje zimniejsze powietrze dzięki czemu szybciej się schładza wnętrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak dla mnie jest wystarczająco dużo miejsca. mam 180 cm i za mną nawet dorosły siedzi wygodnie
4,0
Wyciszenie
Jest dużo lepiej niż w 3, jednak słychać szum opon. Myślałem że to przez zimówki bo auto kupiłem w grudniu, ale po zmianie na letnie jest taki sam szum.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na razie nie wiem bo auto ma 6 m-cy. Pali mało jak na taki silnik średnio 6,1l a głównie jeżdżę miasto
4,0
Stosunek jakość/cena
Myślę że jeszcze jest trochę do zrobienia, na pewno mazda powinna zmienić rodzaj tworzywa na konsoli przy lewarku biegów. wystarczy kilka razy wytrzeć kurz i plastik wygląda jak w 10 letnim aucie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-30