Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-30

Piotr, 3 lata temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,36
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Mimo braku turbo
Przeniesienie napędu
Zawieszenie
4,0
Całokształt
Miałem obawy co do silnika niesłusznie nie dość że wystarcza to można nie jednemu posiadaczowi 150KM turbo benzyny pokazać że nie jest lepszy a w wielu przypadkach gorszy ( bo liczą się fakty a nie pomiary z procedura startu by Niemieckie było niby lepsze ) . Spalanie jak się przyzwyczaimy małe skrzynia w mieście super . Na dodatek genialne światła i super prowadzenie nie da się tego auta wyprowadzić z równowagi .
Wrażenia
4,0
Silnik
To nadal nie turbo ale czego więcej człowiek potrzebuje osiągi jak od 0- 50 0- 100 80 -120 ( nie mam na myśli katalogowych danych tylko te realne bo są lepsze ) Na dodatek da się zrobić tanim kosztem prawie 170 -180 KM.
4,0
Skrzynia biegów
Tak narzekają na nią a ona jest ospała ale delikatnie nie muł jak niektórzy twierdzą , natomiast w mieście bajka nie ma LAGA jak inne skrzynie ( nie wszystkie rzecz jasna )
5,0
Układ jezdny
Kanał km77 pięknie pokazał jak to auto się precyzyjnie prowadzi .
4,0
Karoseria
Zbyt nowe .
Komfort
3,0
Widoczność
Mogło by być lepiej ale od czego są kamery .
5,0
Ergonomia
Typowa Japonia wszystko logiczne pod rękom .
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No to auto jest specyficzne niczym BMW otacza kierowcę , jak nie lubisz takiego rozwiązania to nie polubisz auta .
4,0
Wyciszenie
Jedynie przy bardzo ostrym traktowani silnik się przebija do środka i minimalnie nadkola ale tylko na kiepskim asfalcie .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Idealnie na dodatek ludzi boli dupsko w szczególności posiadaczy aut flotowych .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic oby tak zostało
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-30