Samochód ładny i nieźle się prowadzi. Mazda chwali się że to poziom premium, może z daleka owszem ale jakość wykończenia i spasowanie za tym nie przemawia.
Jakość montażu cockpitu jest słaba: na połączeniu czarnej skóry i brązowego płata z podszybie wychodzi klej.
Wyświetlacz nie pokazuje emblematów graficznych stacji radiowych. Może nie doczytałem ale brakuje mi zwykłego tempomatu (jest tylko tempomat adaptacyjny).
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Mam wrażenie że blacha jest cieńka. Elementy konstrukcyjne są delikatne i co mnie zaszokowało - ruszają się tak, jakby nie były w pełni zamocowane. Dotyczy to owiewki tylnej szyby wraz z bocznymi elementami i pasa przedniego.
Komfort
4,0
Widoczność
Generalnie widoczność jest słaba. Kamera 360st sporo pomaga.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brakuje możliwości przymknięcia poszczególnych nawiewów przy niezmienianiu kierunku nawiewu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
[l/100km]