Auto bardzo ładne, wygodne i przemyślane. Dodatkowy atut to apka dla Androida/iPhone - można zdalnie sprawdzić kilka rzeczy a nawet zamknąć auto. Jeździłem wersją150KM i 122KM - nie ma wielkiej różnicy (to ten sam silnik, elektronicznie "przycięty" na KM, ale nie na Nm). Wybrałem słabszy silnik i bogatszą wersję wyposażenia (użytkowanie to głównie miasto, tereny podmiejskie). Jak to mówią w Internetach - BMW kupuje się na leasing a Mazdę na lata :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Całkiem oszczędny i wcale nie taki mułowaty jak twierdzą niektórzy "eksperci" z YT. Z turbo nie ma porównania - wiadomo.
5,0
Skrzynia biegów
Manual to cudo w wydaniu Mazdy.
5,0
Układ jezdny
Bajka!
5,0
Karoseria
Nie słuchajcie "eksperta" Balkana - jest ocynk! Trzeba tylko wiedzieć, że jest kilka metod cynkowania a mierniki nie reagują na wszystkie ;)
Komfort
4,0
Widoczność
Czasem trochę przeszkadza słupek A od strony pasażera.
4,0
Ergonomia
Bagażnik mógłby być ciut większy (albo inaczej rozplanowany - mam porównanie z podobnym gabarytowo Suzuki S-Cross). No i czemu nie ma ani jednego haczyka w bagażniku?!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń. Ogrzewana kierownica się przydaje (myślałem że to zbędny bajer). Klima bardzo sprawna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zadziwiająco sporo miejsca.
5,0
Wyciszenie
Szum przy 120km/h generuje głównie ogumienie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Dobrze wycenione auto, bije na głowę wyroby niemieckie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ZERO problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ZERO problemów.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
[l/100km]