Silnik 122km daje radę, chociaż wiadomo że demonem przyśpieszenia nie jest, ale taki urok najsłabszej wersji silnikowej. Dość mało pali.
5,0
Skrzynia biegów
Automatyczna skrzynia biegów działa przyzwoicie.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny działa bardzo dobrze, zakręty pokonuje idealnie, mógłby być odrobinkę bardziej komfortowy na polskich dziurach ;)
4,0
Karoseria
Wiadomo, lakier nie jest idealny, dla pewności została nałożona powłoka ceramiczna. Tak naprawdę o trwałości lakieru przekonamy się za kilka lat, po pół roku jazdy i stania pod chmurką, nie ma rdzy ;)
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność do tyłu bardzo dobra, oto się martwiłem patrząc na kształt auta, niepotrzebnie.
5,0
Ergonomia
Obsługa urządzeń wręcz idealna, są przyciski dla najważniejszych elementów, i wyświetlacz z pokrętłem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa idealnie, a do tego podgrzewanie praktycznie wszystkiego co się da: szyba przednia i tylna, lusterka, kierownica, fotele.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mało miejsca w tylnym rzędzie siedzeń, nie dla osób wysokich z tyłu, ale widziały gały co kupowały :)
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie bardzo dobre.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dość mało pali.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena dość wysoka, jak na ten segment aut, ale jakość to praktycznie premium. Wiele osób dziwi się, kiedy siądzie do środka, że jakość momentami lepsza niż w segmencie premium.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek po pół roku.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek po pół roku.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
[l/100km]