Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-30

DanielS, 3 lata temu
Silnik 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW od 2019 - Oceń swoje auto
4,36
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Ta hybryda przy ekonomicznej jeździe nic nie daje.
3,0
Całokształt
Wibracje przy pracy na dwóch cylindrach w przedziale obrotów 1500-1900. Gdyby ustawiono wyłączanie cylindrów powyżej 2000 byłoby ok. Czujniki zbliżania często lagują- jest ciągły sygnał po kilku ms od zatrzymania się przed przeszkodą (brak ostrzeżenia przez pikanie). Z tyłu belka skrętna to nie jest idealne rozwiązanie (nie w tej cenie) - mogli dać kolumny. Brak możliwości całkowitego pochylenia przedniego fotela (głupia rzecz ale bagażnik nie jest wielki, bo to kompaktowe auto) Cała reszta na plus. Spalanie paliwa około 5l-7l/100km. Silnik elastyczny, choć mało dynamiczny to jednak oczywiste, bo brak turbo (co jest akurat plusem w dobie silników 1.2l). Wygoda, komfort, wyciszenie kabiny. To wszystko jest ok.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
To nie jest dobry ocynk
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-30