Układ elektryczny
: Ta hybryda przy ekonomicznej jeździe nic nie daje.
3,0
Całokształt
Wibracje przy pracy na dwóch cylindrach w przedziale obrotów 1500-1900. Gdyby ustawiono wyłączanie cylindrów powyżej 2000 byłoby ok.
Czujniki zbliżania często lagują- jest ciągły sygnał po kilku ms od zatrzymania się przed przeszkodą (brak ostrzeżenia przez pikanie).
Z tyłu belka skrętna to nie jest idealne rozwiązanie (nie w tej cenie) - mogli dać kolumny.
Brak możliwości całkowitego pochylenia przedniego fotela (głupia rzecz ale bagażnik nie jest wielki, bo to kompaktowe auto)
Cała reszta na plus. Spalanie paliwa około 5l-7l/100km. Silnik elastyczny, choć mało dynamiczny to jednak oczywiste, bo brak turbo (co jest akurat plusem w dobie silników 1.2l).
Wygoda, komfort, wyciszenie kabiny. To wszystko jest ok.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
To nie jest dobry ocynk
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
[l/100km]