Szukaj

Oceny Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW od 2019

Podsumowanie 67 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW od 2019 - Oceń swoje auto
4,61
średnia ocena z 67 ocen
8% lepiej od średniej w segmencie
85%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW od 2019

5,0
~Jacek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Super auto, niepowtarzalny wygląd (kolor soul red crystal) jest piękny. Moc 122 km jest w zupełności wystarczająca, skrzynia automatyczna działa bardzo płynnie, bardzo dobre prowadzenie ,ekonomiczne spalanie. Samochód jest bardzo dobrze wyciszony a przy tym rewelacyjne działa nagłośnienie Bose. Jedynym małym minusem są zbyt czułe reflektory matrycowe (jadąc w nocy na automatycznych światłach drogowych i dojeżdżając do znaku drogowego na...
4,9
~Mz
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Kupione w salonie, od początku zrobione jakieś 57 tys km bez większych problemów. Ktoś poruszał już temat z lusterkami i zgadzam się z tym, lewe też mi nawaliło, poza tym żadnych innych usterek. Trzeba uważać też na akumulator, jeśli jest słaby to auto sypie błędami (w fabrykach montują jakiś szajs) po wymianie aku wszystko ideolo. Autko nie bierze oleju, super wygląda na zewnątrz, w środku jak dla mnie też super, bardzo estetyczne i nie...
4,5
~Adam
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Auto byłoby super, gdyby nie usterki i komplikacje. Pierwsza sprawa to lusterka. Po 6-ciu miesiącach problem z pierwszym. Potem z drugim. Efekt, stwierdzono uszkodzenie mechaniczne i brak możliwości naprawy gwarancyjnej. Po "geście" Mazdy zapłaciłem za wymianę, a lusterko od Mazdy. Teraz drugie czeka na wymianę. Po 19,5 tys. km stuki w prawym przednim zawieszeniu. Wizyta w serwisie - do wymiany jakaś poduszka gumowa amortyzatora. Czekam na...
4,4
~DanielS
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Wibracje przy pracy na dwóch cylindrach w przedziale obrotów 1500-1900. Gdyby ustawiono wyłączanie cylindrów powyżej 2000 byłoby ok. Czujniki zbliżania często lagują- jest ciągły sygnał po kilku ms od zatrzymania się przed przeszkodą (brak ostrzeżenia przez pikanie). Z tyłu belka skrętna to nie jest idealne rozwiązanie (nie w tej cenie) - mogli dać kolumny. Brak możliwości całkowitego pochylenia przedniego fotela (głupia rzecz ale...
4,9
~Robinho
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Auto bardzo ładne, wygodne i przemyślane. Dodatkowy atut to apka dla Androida/iPhone - można zdalnie sprawdzić kilka rzeczy a nawet zamknąć auto. Jeździłem wersją150KM i 122KM - nie ma wielkiej różnicy (to ten sam silnik, elektronicznie "przycięty" na KM, ale nie na Nm). Wybrałem słabszy silnik i bogatszą wersję wyposażenia (użytkowanie to głównie miasto, tereny podmiejskie). Jak to mówią w Internetach - BMW kupuje się na leasing a Mazdę na...
3,6
~Bartek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
CX30 nauczyło mnie jak wiele niezauważalnych zalet miały moje poprzednie samochody innych marek. W codziennym użytkowaniu wyszło kilka wad, które łatwo przeoczyć w salonie, ulegając pierwszemu wrażeniu. Mam wersje po upgrade z polowy 2023, wprowadzony terror i-ACTIVESENSE to tragedia i porażka. Gdyby samochód na jeździe próbnej posiadał tą fundacje (ma ja aktualnie każda CX30) nie kupiłbym tego samochodu.
3,6
~Bartek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
CX30 nauczyło mnie jak wiele niezauważalnych zalet miały moje poprzednie samochody innych marek. W codziennym użytkowaniu wyszło kilka wad, które łatwo przeoczyć w salonie, ulegając pierwszemu wrażeniu. Mam wersje po upgrade z polowy 2023, wprowadzony terror i-ACTIVESENSE to tragedia i porażka. Gdyby samochód na jeździe próbnej posiadał tą fundacje (ma ja aktualnie każda CX30) nie kupiłbym tego samochodu.
4,8
~Paweł Barabola
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Wygłuszenie ekstra, wykończenia wnętrz podjeżdżające pod premium, świetnie układa się w zakrętach, oświetlenie adaptacyjne LED genialnie się sprawuje a widoczność jest genialna, co pozwala zobaczyć sarny i inne zwierzyny z dalekiej odległości i odpowiednio zareagować. Minimalizm pokręteł i guzików na desce sprawia, że auto wewnątrz wygląda jak laska biskupa z "Klera" - ..."skromnie, ale ładnie", co ja uważam za pozytyw.
4,5
~Manuela Gretkowska
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Bezpieczny, świetne kamery cofania i ostrzeżenia. Wygodny fotel. Zmieniam na e-skyactivx, mniej pali i zrywniejszy, to bedzie moja 3 mazda. W każdej nawigacja mazdy. Witasz mercedesa "Hej mercedes" i prawie możesz z nim pogadać. Mazda nie rozumie co drugiej komendy. Panel tez mógłby wizualnie być nowocześniejszy, zbliżony do Ipada, a nie skrzynki pocztowej.
4,4
~Jacek Pałka
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Samochód w prawdzie piękny, świetnie wyposażony, podchodzący pod klasę premium, lecz jego sprzedaż z wyczerpanym akumulatorem nastręczyła mi tylko kilka zbędnych przygód. Dwa razy odmówił posłuszeństwa (nie chciał zapalić), dwa pobyty w serwisie. Diagnoza - samochód w porządku, akumulator nie spełnia normowych wymogów. Całe szczęście, że Serwis Mazda Warszawa ul. Puławska 516 postanowił go wymienić w ramach akcji Handlowej, nie gwarancyjnej.
Mazda CX-30