Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-3 Crossover

amadeo, 7 lat temu
Silnik 2.0 SKY-G i-ELOOP 150KM 110kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 23 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mazda CX-3 Crossover 2.0 SKY-G i-ELOOP 150KM 110kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,00
6% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Świetnie działający napęd 4x4, który błyskawicznie się załącza wtedy kiedy potrzeba i bez większych szarpnięć (np. przy ruszaniu na mokrym).
4,0
Całokształt
Sprytny samochodzik o przyciągającej wzrok linii nadwozia. Wygodny i funkcjonalny. Świetny silnik, super skrzynia biegów i napęd 4x4. W wersji SkyPassion prawie pełne wyposażenie (brak jedynie kamery z przodu).
Wrażenia
5,0
Silnik
Super silnik jak na motor bez turbiny. Daje radę nawet przy dynamicznej jeździe.
5,0
Skrzynia biegów
Doskonałe działająca skrzynia manulana; wszystkie biegi wchodzą płynnie i precyzyjnie. Krótkie skoki dają sporą radość z jej obsługi.
5,0
Układ jezdny
Świetny układ jezdny; idealnie dobrany kompromis pomiędzy komfortem a stabilnością. Jak na taką niską wagę auta oraz jego małe gabaryty samochód trzyma się na zakrętach jak przyklejony.
Komfort
3,0
Widoczność
Ze wzgledu na konstrukcję widoczność do tyłu dość słaba. Bez kamery cofania ani rusz! Kamera z przodu też by się przydała, a niestety nawet w najwyższej wersji wyposażenia jej nie ma.
4,0
Ergonomia
Brak podłokietnika w wyposażeniu seryjnym to skandal. Po jego zamontowaniu (a polecam oryginalny, który jest mocowany do konstrukcji nadwozia, a nie do plastików jak nieorginalny) otwory na kubki na napoje mają mocno ograniczoną funkcjonalność.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Konstrukcja okrągłych nawiewów w desce rozdzielczej dramatycznie niedopracowana. Bardzo ograniczona możliwość regulacji (nawiewy odbijąją z pozycji skrajnych z powrotem). Ewidentnie miały bardziej wyglądać niż działać.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca wystarczająco dużo nawet dla osób o wzroście 180-190 cm. Z tyłu z miejscem na nogi mizerniutko. Przy napędzie 4x4 bagażnik dość mały.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie jak na tę klasę samochodu dość przyzwoite. Nawet przy 150 km/h da sie wytrzymać.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy dynamicznej jeździe po mieście spalanie dość spore - ok. 10l. Poza tym żadnych dodatkowych kosztów typu dolewki oleju. "0".
4,0
Stosunek jakość/cena
Ogólna jakość wykonania niezła. Nic nie skrzypi, a tapicerka w wersji SkyPassion jest wysokiej jakości, odporna na intensywne użytkowanie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak drobnych usterek pomimo dość intensywnego użytkowania.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaria klimatyzacji i prawie miesięczne oczekiwanie na usunięcie usterki. A o naprawę w serwisie Odyssey w Warszawie trzeba się prosić (nawet nie powiadomili, że części już dojechały).

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKY-G i-ELOOP 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-3 Crossover