Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-3 Crossover

wiesieko, 8 lat temu
Silnik 2.0 SKY-G i-ELOOP 150KM 110kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-3 Crossover 2.0 SKY-G i-ELOOP 150KM 110kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Wygodne i mocne auto dla dwóch osób. Z tyłu raczej tylko jakiś drobiazg.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest rewelacyjny. Na V biegu wyprzedzanie jest przyjemnością. Od kiedy przestałem zwracać uwagę na sugerowaną zmianę biegu nie muszą ciągle sięgać do lewarka zmiany biegów i jazda jest bardziej dynamiczna.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą gładko, tylko do VI trzeba się przyzwyczaić. Trzeba sobie przypomnieć o odpowiednim ułożeniu dłoni na gałce zmiany biegów.
5,0
Układ jezdny
Nie jeździłem jeszcze po śniegu i lodzie. Podczas deszczu nie ma żadnych problemów. Trzyma się drogi jak przyklejony.
Komfort
4,0
Widoczność
Tylna szyba jest mała, ale duże są boczne lusterka wsteczne co zdecydowanie pomaga. Trzeba się przyzwyczaić do szerokich przednich słupków. Wkurzająca jest wielka puszka nad wstecznym lusterkiem bo zasłania sygnalizację świetlną. Trzeba o tym pamiętać by nie wyciągać szyi jak gęś wyścigowa.
4,0
Ergonomia
W kabinie jest idealna, natomiast bagażnik to porażka. uniesiona deska dzieląca bagażnik na niczym się nie trzyma i trzeba ją oprzeć na głowie lub wyjąć i postawić obok samochodu, jak nie ma błota.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szron z szyb znika błyskawicznie. Zobaczymy jak będzie w upale.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochodem jeżdżą dwie osoby i jest przestronnie. Dwójka dzieci z tyłu też miała by wygodnie. Łatwo by było do nich sięgnąć w celu nakarmienia lub zdyscyplinowania.
5,0
Wyciszenie
Cichutko i ciepło. Muzyczka z radia albo z płyty albo z USB.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto ma 2 miesiące i było tankowane 4 albo 5 razy
5,0
Stosunek jakość/cena
Wybrałem auto, które mi pasowało. Jest fajne, a cena nie zwala z nóg.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie zagłębiałem się jeszcze w rozbudowaną konfigurację samochodu. Instrukcja ma ponad 400 stron. Jedyne co musiałem włączyć to RDS bo radio traciło zasięg i komunikację z telefonem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak koła zapasowego, klucza do kół i lewarka. Tylko butla kleju i kompresorek, nie wpływa dobrze na moją psychikę, a prawo jazdy zrobiłem w 1972 roku. Wtedy jeszcze, jadąc przez las można było spotkać dinozaura.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKY-G i-ELOOP 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-3 Crossover