Niestety, słupki boczne po bokach są dość duże. Widoczność do tyłu - kamera cofania, albo chociaż czujniki parkowania to mus, żeby sensownie tym sterować.
4,0
Ergonomia
No jak można było nie dać klimatyzacji dwustrefowej, jak w trójce. Albo auto szyb z przodu i z tyłu. Bezsensowne decyzje, które psują efekt wow, po tym jak już się trochę pojeździ i zwróci na to uwagę i zaczyna to przeszkadzać w aucie z rocznika 2015+
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa poprawnie, ma czasem problemy ze znalezieniem właściwej temperatury. Kończy się to ustawianiem temperatury na minimum na klikanaście sekund, aby sensownie schłodzić środek. Często niestety muszę dostosowywać albo nawiewy, albo ich siłę.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No nie oszukujmy się. Jest to auto na 2 osoby z przodu + 2 osoby z tyłu, które pogodzą się z jazdą w mniejszym, bądź większym dyskomforcie. Dość krótkie siedziska niestety, nogi cały czas wiszą.
5,0
Wyciszenie
Jest dobrze, do 120-140km/h, czyli typowych maks prędkościach na polskich drogach jest wyciszone sensownie. Powyzej 150km/h zaczyna się walka niestety (z głośnością odtwarzania ;) ).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Największym problemem CX-3 (jak i innych nowych Mazd) są lusterka, których mechanizm może się często psuć - najczęściej od mocnego mycia na myjni bezdotykowej. Polecam uważać na to, albo pożegnać się z ich składaniem. Lusterka wymieniane często od ręki na gwarancji.
Dużo problemów z immobilizerem OMEGA, instalowanym przez zewnętrzną firmę. Gdybym wiedział, że tak to będzie wyglądało, to nie wiem, czy bym się na to zdecydował. Na szczęscie chyba teraz jest alternatywa dla tego systemu...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak! :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKY-G 120KM 88kW
[l/100km]