Duży silnik 2.0 bez turbiny ale z niezłym momentem jest idealnie skrojony dla tego lekkiego auta. Do tego brzmi rewelacyjnie, szczególnie w trybie SPORT ;)
5,0
Skrzynia biegów
To moje pierwsze auto z automatem i może nie będę obiektywny, ale dla mnie to REWELACJA !
Radzę wybrać konfigurację z automatem nawet kosztem uboższej wersji.
Manetki przy kierownicy dają frajdę...
Przycisk SPORT nie jest tylko bajerem, auto zupełnie inaczej reaguje w tym trybie...
Genialnie jest też rozwiązany system i-Stop który reaguje w zależności od siły nacisku na hamulec.
5,0
Układ jezdny
Bez uwag
Komfort
3,0
Widoczność
Cóż... piękną linię nadwozia / okien uzyskano kosztem widoczności do tyłu i na boki...
Kamera i czujniki z tyłu są wybawieniem i raczej konieczne...
4,0
Ergonomia
Dla 2 osób z przodu jest lepiej niż dobrze. Wszystko w zasięgu, intuicyjna obsługa,
Head-up to wg mnie niepotrzebny bajer, w centralnym miejscu jest obrotościomierz, który przy automatycznej skrzyni zupełnie się nie przydaje.
Rozczarowuje brak kontrolki braku płynu do spryskiwaczy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag.
Brak dwustrefowowej klimatyzacji rekompensują podgrzewane fotele ;)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotele, chociaż wygodne, mogły by mieć trochę dłuższe siedzisko...
Tylna kanapa to w zasadzie tylko formalność. Z małymi dziećmi można jechać ale dorosłe osoby będą się męczyć przy dłuższej podróży
5,0
Wyciszenie
Jak dla tej klasy auta lepiej niż dobrze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dotąd żadnych usterek. Oby jak najdłużej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKY-G 120KM 88kW
[l/100km]