Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-3 Crossover

sebtur, 8 lat temu
Silnik 2.0 SKY-G 120KM 88kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-3 Crossover 2.0 SKY-G 120KM 88kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Silnik i automatyczna skrzynia biegów,
5,0
Całokształt
Autko piękne, zgrabne. Szczególnie podoba się mojej żonie. Ona jeździ nim na co dzień. Trzy tygodnie i przejechane ponad 1000 km. Ogólne wrażenia z jazdy doskonałe. Myślę, że w swojej klasie to najfajniejsze autko. A porównywałem z wieloma w tym m.in. z honda hrv, opel mokka, suzuki vitara, jeep renegate, fiat 500x i innymi. Czekałem z decyzją zakupu aż zobaczę z żoną na żywo nową toyotę chr co udało nam się Manufakturze w Łodzi - całkiem ładne auto ale rzeczywiście przestylizowane i silnik 1,2l - pozostawia niedosyt. Tak więc decyzja była w pełni świadoma.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 120 KM - wolnossący - to był jeden z głównych atutów decydujący o zakupie auta. Silnik i jego moc idealnie pasują do masy samochodu. autko jest całkiem zrywne. Żona jeździ w 90% po mieście. Pojechaliśmy z żoną na autostradę aby sprawdzić jak daje sobie radę - przy prędkości 140 km/h jest ciche prowadzi się b. dobrze, szybciej na razie nie próbowaliśmy ze względu na tzw dobre dotarcie.
5,0
Skrzynia biegów
Automat - to drugi gł. atut tego samochodu. Mam porównanie z automatem opla insigni ( jeżdżę na co dzień ) Tak więc w Cx-3 chodzi dużo sprawniej tzn. przełącza biegi płynniej i to odczuwalnie płynniej. W jeździe po mieście to sama przyjemność. Na jazdach próbnych ( dwóch ) przed zakupem jeździliśmy samochodem z manualną skrzynią - i tu czułem pewien niedosyt. Dlatego zdecydowanie polecam automat.
4,0
Układ jezdny
Odczucia też dobre - zawieszenie na nierównościach dobrze pracuje, jest cicho.
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu ok. Może do tyło gorzej. Mamy czujniki wiec przy parkowaniu nie ma problemu.
4,0
Ergonomia
Obsługa - bez zastrzeżeń. Jedynie co mi się nie podoba- brak podłokietnika. Można zamówić dodatkowo - to muszę koniecznie zrobić.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeszcze zbyt mało przejechanych km żeby coś konkretniej napisać. Ale jak na razie - ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca wystarczająco dla osób o wys. do 180 - 185 cm, fotele całkiem dobrze wyprofilowane. Miejsca z tyłu jak u większości podobnych aut niewiele - w sam raz dla dwójki dzieciaków.
4,0
Wyciszenie
Auto dobrze wyciszone.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie jest naprawdę dobrze. Spalanie w mieście 7,3l ( Łódź ) tak wskazuje komputer. Dla mnie to rezultat b. dobry jak na tak duży silnik.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość i wrażenia z jazdy adekwatne do ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zobaczymy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKY-G 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-3 Crossover 2.0 SKY-G 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-3 Crossover