Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-3 Crossover

Zamówiłem Energy, 8 lat temu
Silnik 2.0 SKY-G 120KM 88kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 2 tys. km
Mazda CX-3 Crossover 2.0 SKY-G 120KM 88kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Chciałbym się podzielić opinią po jeździe próbnej w Krakowie. Piękna linia, bardzo dobre materiały wnętrza, super prowadzenie, silnik podstawowy o znakomitym ciągu, znakomite wyposażenie. Po samochód ustawiają się kolejki, to o czymś świadczy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bezgłośnie i bezwibracyjnie pracujący motor. W zasadzie jedzie się jak melexem. Wydajny, elastyczny i dynamiczny. Cud miód, malinka.
4,0
Skrzynia biegów
SB pracuje poprawnie, bez zarzutu, skoki są krótkie, praca bardzo dobra, choć nie tak dobra jak w VW Audi, ale w ich wozidłach SB ręczna to jednak niemiecka wizytówka.
5,0
Układ jezdny
Samochód krótki z dużymi kolami i małym rozstawem osi zawsze będzie delikatnie kołysał się w przód i tył na wybojach. Taka specyfika konstrukcji. Praca zawieszenia sama w sobie jest bardzo dobra. Nic nie trzeszczy, nie stuka. Samochód prowadzi się pewnie, jest zwinny.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do przodu i na boki bardzo dobra, do tyłu troszkę słabiej, do cofania sprawdza się kamera. Lusterka olbrzymie, grzane, składane i regulowane elektrycznie.
4,0
Ergonomia
Ergonomia bardzo doba, nic nie przeszkadza. Gdyby wieniec kierownicy był odrobinę większy lub szerszy, byłaby pełna egzaltacja. Wszystko działa bez zarzutu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby nie parują, wnętrze nagrzewa się szybko. B/u.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu brak uwag. Siedzenia bardzo dobre ale krótkie oparcia. Samochód dla kobiety extra. Z tyłu jak to z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Tutaj muszę sypnąć jak z rękawa. Absolutny Space Ship. Nie wiadomo co napędza ten samochód bo nic nie słychać. Jedwie czuć uruchamianie Strat/Stop. Mistrzostwo świata w zawodach samurajców.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cena jest bardzo dobra, wyposażenie all inclusiv. Kolor czerwień obłędna. Jeden krok do szaleństwa i okł. 79tys zł uszczęśliwi każdego. Wprawiony w boju negocjator zgarnia full opcje ale bez naruszenia ceny katalogowej... Opony zimowe, dywaniki, nawigacja - no problem, proszę używać buzi. Pierwszy przegląd po 6tys km =400zł, normalne co 20tys; mały =800, duży 1100zł. Ubezpieczenie od 3.1% wartości wozu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Uważam ż e jest znakomicie. Marka okopująca top listę niezawodności. Od 2013 auta OCYNKOWANE, benzynówki o niskim stopniu sprężania 14:1 gwarancją wiecznej pracy. Przed tym wozem objechałem: ASX1.6b - słabowity, Honda 1.5tb- meksykański szajs materiałowy, KIA nie ta bajka, Mercedes A- nie ta kasa. C3 i będzie Pan zadowolony.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ocynk, benzyna atmosferyczna, nadkola, nakładki. Dajmy mu trochę czasu. Ale pewnie będzie po japońsku. Samochód produkowany jest Made in JAPAN. No coments.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jazda próbna

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKY-G 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-3 Crossover 2.0 SKY-G 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-3 Crossover