Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-3 Crossover Facelifting

Marek Nowak, 4 lata temu
Silnik 2.0 Skyactiv-G 150KM 110kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 46 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mazda CX-3 Crossover Facelifting 2.0 Skyactiv-G 150KM 110kW 2018-2020 - Oceń swoje auto
4,93
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Czytałem, że karoseria to problem w Maździe. Jestem zaskoczony, że nie ma z tym żadnych kłopotów.
Silnik : Genialny, prosty i niezawodny silnik.
5,0
Całokształt
Wspaniałe auto, zarówno do miasta, na trasę jak i na dojazdy po zabłoconych i zaśnieżonych drogach gruntowych. Nie spodziewałem się tak dobrych wrażeń z jazdy. Dużym plusem są niewielkie rozmiary, a mimo to w aucie są wszystkie potrzebne, znane z dużych samochodach premium, dodatki i elementy wyposażenia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetny, niezawodny silnik. Super dynamika, fajny dźwięk, dzięki napędowi 4x4 ruszam ze świateł szybciej niż BMki albo nowe Audice. Bardzo mi się podoba prostota tego silnika, nie ma się tam co zepsuć.
4,0
Skrzynia biegów
Klasyczny automat, działa bardzo płynnie i nigdy nie szarpie. Jedynie do czego można się przyczepić, to utrzymywanie wysokich obrotów i późne przekładanie na wyższy bieg po dynamicznym ruszeniu. Według ASO - tak ma być. Podczas łagodnej i spokojnej jazdy, biegi zmieniają się praktycznie niezauważalnie.
5,0
Układ jezdny
Napęd na 4 koła zdecydowanie pomaga na mokrej nawierzchni. Fajnie trzyma się jezdni, niby SUV, ale ma zacięcie sportowe. Miło wchodzi w zakręty. Generalnie jazda jest bardzo komfortowa, nawet na dziurawych drogach.
5,0
Karoseria
Nie zauważyłem żadnych problemów. Piękny kolor, brak zarysowań, rdzy. Słyszałem różne opinie pod tym względem o Mazdzie, jednak nie mogę nic złego powiedzieć.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widać jak należy, kamera cofania dodatkowo pomaga w ciasnych miejscach.
5,0
Ergonomia
Japońskie auto ma wszystko pod ręką. Bardzo łatwo można się przyzwyczaić, co gdzie jest. Niesamowicie wygodna pozycja za kierownicą.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą szybko grzeje, latem klima chłodzi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodnie i komfortowo. Małe autko, ale duże osoby mogą swobodnie siedzieć z tylu. Szczególnie dobrze podróżuje się z dziećmi. Najdłuższą trasę do Holandii pokonałem bez zmęczenia w jeden dzień.
5,0
Wyciszenie
Jeden z najcichszych samochodów, jakimi jeździłem. Powyżej 160km/h słychać już silnik i pęd powietrza, ale nie przeszkadza to w normalnej rozmowie. Trzeba uważać, by nie rozpędzić się za bardzo...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kosztuje tyle, co paliwo. A spalanie jest różne w zależności od stylu jazdy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Biorąc pod uwagę wszystkie dodatki, takie jak kamera cofania, ogrzewane fotele, czujniki parkowania oraz wysoką jakość wykonania i komfort jazdy, to cena nie jest wysoka. Niestety w salonie nie udało się wynegocjować żadnych większych upustów, a na auto czekaliśmy ponad pół roku, bo zainteresowanie ogromne...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic się nie zepsuło, auto było na dwóch przeglądach i nie stwierdzono żadnych problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zero awarii.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-G 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Mazda CX-3

Liczba wpisów: 9

Mazda CX-3 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mazda CX-3 Crossover Facelifting