Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-3 Crossover Facelifting

Spider, 4 dni temu
Silnik 2.0 Skyactiv-G 121KM 89kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 65 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Mazda CX-3 Crossover Facelifting 2.0 Skyactiv-G 121KM 89kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
4,86
18% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo fajna jednostka, żwawa i dynamiczna
Inne : Bogato wyposażony jak na tak małe auto
5,0
Całokształt
Małe i ładne auto, wysoki standard wyposażenia, jakość wzorowa. Trzeba tylko świadomie dobierać auto do potrzeb, nie jest to auto na długie trasy autostradą a raczej mały miejski wojownik i jako taki spisuje się rewelacyjnie. Moim żona jeździ już 5 lat, uwielbia go... ten czerwony kolor żwawy silnik i minimalisyczna stylistyka robi robotę. Doskonale trzyma cenę i jest autem poszukiwanym ale nie kradzionym co ciekawe. Mazda jako marka zdaje egzamin dla półki premium, serwis i akcje naprawcze komunikacja z klientem wzorowe.
Wrażenia
5,0
Silnik
Żwawy dynamiczny z pazurem ale również z apetytem na paliwo co rekompensuje całkowitą bezawaryjnością. Wysokoobrotowy 2l 120 km w zupełności starczy na to małe auto.
5,0
Skrzynia biegów
Automat działa płynnie nie szarpie, dynamiczna jazda go nie boli a manetkami można decydować o zmianie biegów. Tryb sport dodaje dynamiki obrotami i dzwiękiem.
4,0
Układ jezdny
Zasadniczo wszystko dobrze, ale kilka razy uciekał mi tył. Auto sztywne, usportowione kusi do dynamicznej jazdy.
4,0
Karoseria
Kolor soul red, piękny ale cieniutki i wrażliwy na odpryski. Konieczna folia.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez uwag jest dobrze.
5,0
Ergonomia
Rewelacja wszystko tam gdzie trzeba jasno i czytelnie opisane. Cieszy wciąż duża ilość fizycznych przycisków. Jedyny minus to w praktyce jeden uchwyt na kubek w konsoli centralnej .... drobiazg.?!?
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez problemów sprawne szybkie i skuteczne. Model ma fabryczną wadę skraplacza klimy wymiana w aso to jakieś 8k .... mi 3 miesiące po gwarancji Mazda wymieniła w geście handlowym na swój koszt. Jestem pełen szacunku a moje zaufanie do tej marki urosło pod sufit.... "niemiec" by udawał ,że tak jest i już.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na takie auto.... jest ok. Mam 183 cm odnajduję się z przodu ale za mną siada już tylko dziecko. Tył całkiem obszerny i wygodny.
5,0
Wyciszenie
Jest ok nawet w trasie. W sumie to silnik pięknie pracuje i nie słyszy się nic niepokojącego.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwisuje w ASO ... nie jest drogo nie naciągają na zbędne wymiany. Polecam Mazda Odyssey Warszawa. Do tej pory NIC.... 7 lat 65000 km i nic nawet żarówka.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie jest to tanie auto ale raz kupione daje dużo frajdy i kompletny spokój. Zasługuje na swoją cenę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic poza akcjami serwisowymi. Opisany wcześniej skraplacz klimy... Mazda wzieła koszt na siebie nawet po gwarancji. A tak to w sumie nic nie robiłem w tym aucie poza eksploatacją.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-G 121KM 89kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-3 Crossover Facelifting