Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-3 Crossover Facelifting

Monika, 3 lata temu
Silnik 2.0 Skyactiv-G 121KM 89kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-3 Crossover Facelifting 2.0 Skyactiv-G 121KM 89kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo wysoka kultura pracy i duża dynamika.
5,0
Całokształt
Mimo pewnych niedoróbek i niedociągnięć auto daje ogromny komfort jazdy i radość z prowadzenia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cicha praca, świetne przyspieszenie.
5,0
Skrzynia biegów
Dynamiczne przełożenia, bardzo ergonomiczne ustawienie drążka zmiany pozycji.
5,0
Układ jezdny
Samochód jest zespolony z kierowcą, świetnie się prowadzi, jest bardzo dynamiczny.
5,0
Karoseria
Obłędny kolor soul red crystal. jednak jest wymagający w utrzymaniu (mycie musi kończyć się polerowaniem, inaczej widać zacieki).
Komfort
4,0
Widoczność
Duże lusterka boczne wymagają przyzwyczajenia się kierowcy do tego, że czasami zasłaniają pole widzenia (np. na rondzie). Z tyłu lekkie wrażenie kalustrofobii z powodu podniesionej dolnej linii szyb.
4,0
Ergonomia
Za mało schowków, zwłaszcza z tyłu. Niepodświetlone przyciski szyb w drzwiach powodują, że trudno je znaleźć w ciemnym wnętrzu (np. w czasie jazdy nocnej). Tylna lampka sufitowa jest zintegrowana z lampką przednią - bardzo niewygodna oszczędność, zwłaszcza w sytuacji, gdy na tylnym siedzeniu są śpiące dzieci, których nie chce się budzić, gdy pasażer z przodu potrzebuje światła. Sektory oświetlenia powinny być dzielone.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i klimatyzacja tyłu pozostawia sporo do życzenia: w czasie zimnej i wilgotnej pogody szyby z tyłu parują. Podobnie niedopracowany jest nawiew z przodu - w dolnych rogach przedniej szyby gromadzi się para wodna i nie jest osuszana przez nawiew.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód - rewelacja, tył - za mało miejsca na nogi.
5,0
Wyciszenie
Dobry komfort jazdy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dobre spalanie
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do tej pory bezawaryjny.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-G 121KM 89kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-3 Crossover Facelifting