Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-3 Crossover Facelifting

Kamilloeus, 6 lat temu
Silnik 2.0 Skyactiv-G 121KM 89kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-3 Crossover Facelifting 2.0 Skyactiv-G 121KM 89kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Automat oraz precyzyjny i lekko pracujący układ kierowniczy.
4,0
Całokształt
Auto dla mojej żony, wersja Sky-Passion, dodatkowo w automacie i pakietem skórzanym. W kolorze ceramic metalic. Samochód cieszy oko, jest ładny, nowe wzory felg są chyba ładniejsze od poprzednich, na zewnątrz tylko kosmetyczne zmiany ale chyba na korzyść, z tyłu poprawili światła są ledowe- bardzo fajnie wyglądają. Samochód cacko. Jeśli ktoś szuka wysokiej pozycji za kierownicą to CX-3 nie jest dla niego. Z zewnątrz auto wygląda jak crossover ale w środku siedzi się nisko - bardziej sportowo ale wygodnie. Auto jest nowe na bieżąco postaram się aktualizować opinię.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik wystarczający do napędzania tego auta: 121 Km, napęd na przód. Jak jest zimny przez 20-30 sek. pracuje irytująco głośno ( wypala chyba coś w katalizatorze aby spełnić najnowszą normę chyba 6 coś tam a przez to nie potrzeba filtra DPF - teraz benzyny będą w to zaopatrywane. Później jest cicho. Do 2 tyś obr/min nic się nie dzieje później zbiera się ok. Pamiętajmy że to nie jest turbo, ale dynamiki mu nie brakuje.
5,0
Skrzynia biegów
Jedno z najlepszych rzeczy w tym samochodzie, jest super, zestrojona zarówno do sportowej jak i komfortowej jazdy.
3,0
Układ jezdny
Trzeba pamiętać, że auto jest na płycie podłogowej mazdy 2 stąd czuć po jakiej nawierzchni się jedzie a i tak uważam, że inżynierowie mazdy zrobili wiele aby ten mankament ukryć. Nieco twarde ale sprężyste zawieszenie, pracuje cicho ale na wybojach potrafi dobić ( felgi 18" ). Układ kierowniczy świetny, responsywny, lekko pracuje, można kierownicą kręcić jednym palcem, auto precyzyjnie i lekko wchodzi w zakręty.
4,0
Karoseria
Naczytałem się o rdzewiejących mazdach, dlatego auto zostało zabezpieczone antykorozyjnie w dedykowanym autoryzowanym warsztacie. Na razie jest bez wad.
Komfort
4,0
Widoczność
Chyba dobrze.
4,0
Ergonomia
Auto kupione jako dodatkowy pojazd w rodzinie, ergonomia nie była powodem nabycia tego samochodu ale nic w nim mi nie przeszkadza, a właśnie jest dodatkowy podłokietnik z przodu i z tyłu pojazdu oraz elektryczny ręczny i funkcja auto stop - tego chyba nie było w poprzedniku.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest OK., z tyłu średnio, mały bagażnik.
5,0
Wyciszenie
I tu miłe zaskoczenie jak na takie małe autko nieźle go wyciszyli przy 140/ h można swobodnie rozmawiać, naprawdę szacun dla mazdy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mało pali i jest na gwarancji.
5,0
Stosunek jakość/cena
Z tym wyposażeniem auta konkurencji, oczywiście biorąc pod uwagę poważne marki oscylują wokół 120 tyś.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-G 121KM 89kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-3 Crossover Facelifting 2.0 Skyactiv-G 121KM 89kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-3 Crossover Facelifting