Bardzo dobrze wspominam to auto i tak naprawde z biegiem lat załuje ze je sprzedałem mogło sobie stac i zamiast tracic na wartosci zaczaac powoli zarabiac.
Wrażenia
4,0
Silnik
Szczerze mówiąc te 190 koni to mało na tą bestie, ale zawali drogą nie było.
4,0
Skrzynia biegów
To był mój pierwszy automat i zakochałem się. Jak dla mnie bardzo dobrze zmieniała biegi. Ale tylko 4
5,0
Układ jezdny
Bajecznie pływała na naszych drogach nawet te wyboje i koleiny nie były tak straszne.
Komfort
4,0
Widoczność
Oj przy takich gabarytach trzeba miec oczy wokoło głowy. Najgorzej było z tyłem cieżko wyczuc, ale pozatym bardzo dobrze.
5,0
Ergonomia
A tu naprawde nie ma sie czego przyczepic, wszystko na swoim moejscu czytelne jasne widoczne i co najwazniejsze nie nackane milion małych guziczków. Po prostu ideał.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tak duzego zakresu wentylacji to nie widziałem jeszcze w samochodzie i to jeszcze z tych lat od 15-36. Klima działała perfekcyjnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj też nikt nie miał prawa narzekac, wszedzie ogrom miejsca, i wygoda jak nie wiem.
5,0
Wyciszenie
Cichutko jak na mszy.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Oj i tu najwieksza bolonczka, spalanie nie było przyzwoite ale to chyba tylko moj egzemlparz tak miał. Minimalnie 14L LPG i to bardzo spokojna trasa, srednio 17l LPG a rekord w mieście 36l LPG
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic sie nie działo, całe szczeście, bo wiekszosc cześci to trzeba by sciagac za oceanu,
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 198KM 146kW
[l/100km]