Mam 626 gf 74KW od 10 lat. Kupiłem ją 10 lat temu z Holandii przy przebiegu ok. 175000. Niedawno pękło 350 000. Na początku (do ok. 230 000km) zainwestowałem sporo kasy (turbo, pompa, alternator), ale po doprowadzeniu auta do porządku jest bajka. Żadnych awarii, jedyne koszty to elementy eksploatacyjne (płyny, filtry, paski, układ hamulcowy i elementy zawieszenia). Dużym plusem jest stosunek dosyć niskiej masy auta do momentu obrotowego silnika (1270kg/830Nm). Spalanie jest niskie jak na auto o tych gabarytach i osiągach- mój rekord to 1100 km z baku. Jedynym mankamentem tej jednostki jest wrażliwość na "jakość: paliwa- dobrze się jeździ na Vervie z Orlenu, ropie ze Statoil (subiektywne odczucie). Tylko ta ruda...
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 101KM 74kW
[l/100km]