Silnik
: 2.0 DiTD po liftingu, 110 KM, doskonałe przyspieszenie na 5 biegu (80-120km/h - 11,5s). Trochę głośny ale doskonale radzi sobie z taką masą a przy tym jest ekonomiczny
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Są auta tansze w tej klasie ale ja mam hopla na punkcie japończyków bo na europejskiej motoryzacji sie sparzyłem a japoniec jeszcze nigdy nie zawiódł mnie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 101KM 74kW
[l/100km]