Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 626 V Sedan

mocny.mocny@interia.pl, 17 lat temu
Silnik 2.0 TD 101KM 74kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 207 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mazda 626 V Sedan 2.0 TD 101KM 74kW 1998-2001 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo ekonomiczny, choć wymagający, charakteryzuje się dobrą elastycznoscią oraz dobrym przyśpieszeniem.
4,0
Całokształt
Ogólnie auto oceniam na dobry z +. na niekorzyśc auta działa kiepskie wygłuszenie oraz dośc drogie częsci zamienne.
Wrażenia
4,0
Silnik
trochę głośno, poza tym silnik bardzo elastyczny jak przy tej mocy dobre odejscie. o silnik należy szczególnie dbać bo przy ewentualnym serwisie ceny części silnikowych zabijają. Kompletny rozrząd ok 1100 zł, regeneracja pompy ok 2000 - 3000 tyś zł. Różnego rodzaju zawory tcv, spv od 1000 - 1800 zł.
4,0
Skrzynia biegów
bez problemowo
4,0
Układ jezdny
Zbyt wysoko zawieszony, ma tendencje do wynoszenie przodu na zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
bez problemowo
4,0
Ergonomia
wygodnie, wszystko na swoim miejscu. Elementy deski rozdzielczej moga trzeszczeć na zimnie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
auto duże, sporo miejsca na nogi pasażerów
3,0
Wyciszenie
niestety z silnikiem diesla zbyt głośno jak na tą klasę auta. Również tył kiepsko wyciszony - słychac szczególnie podczas jazdy w deszczu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bardzo ekonomiczne. Srednio spala nie więcej niż 6,5 l ropy, jak na te gabaryty imponująco. Ceny części zamiennych drogie ale to w końcu mazda
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 20 tyś zł można kupic autko z rocznika 99/00. W zamian dostaje się solidnie wykonany samochód, niezawodny i ekonomiczny. Jakość materiałów użytych do produkcji bardzo wysoka, karoseria ocynkowana. Tak naprawdę przy zadbanym aucie zalewanych dobrym paliwem nie ma prawa się nic dziać. W podobnych pieniadzach na rynku samochodów używanych nie dostaniemy nic lepszego.Kupując auto z tym silnikiem trzeba byc go w 100% pewnym inaczej możemy dość mocno finanowo podupaść
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
aut posiadam od przebiegu 168 000 km i jak do tej pory wymieniłem tylko łączniki stabilizatora. Aktualnie jest 207 000 km.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
odpukać narazie nic większego nie wyskoczyło. Trzeba uważac z paliwem i wspomagać się od czasu xeramikiem do czyszczenia wtrysków.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 101KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 626 V Sedan 2.0 TD 101KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 626 V Sedan