Zawieszenie
: jeździ jak gokart, ale może to zasługa większych niż oryginalne kół i niskich opon, poza tym solidność wykonania i bezawaryjność
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: reczny
Karoseria
4,0
Całokształt
bardzo solidne sztywne nadwozie, jakość montażu doskonała, przestronne solidne auto, doskonałe zawieszenie żadnych stuków, trzasków, rzeczywiście nic się nie psuje
Wrażenia
3,0
Silnik
marnie - duże drgania, głośny, bardzo słabo wyciszony, wyraźna turbodziura, nierównomiernie rozwija moc, elastyczność OK
4,0
Skrzynia biegów
bardzo dobrze, tylko honda accord ma lepszą
5,0
Układ jezdny
fantastyczny, piszę o tym niżej
Komfort
4,0
Widoczność
dobra do przodu do tyłu gorzej
5,0
Ergonomia
bez negatywnych uwag
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
słabo, wentylacja klima jakby zbyt małe do tego wnętrza
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo przestronny ale niewygodne siedzenia, nic nie trzymają na boki
2,0
Wyciszenie
wyciszenie silnika to porażka Mazdy, chyba nie ma żadnego, ale dobre wyciszenie szumów powietrza
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto niedrogie, ceny napraw i przeglądów nie odbiegają od innych dealerów lecz nie ma potrzeby tam jezdzić, dostepność części oryginalnych i zamienników wbrew temu co się mówi - bezproblemowa, zużycie paliwa jak więkoszść diesli tej wielkości
5,0
Stosunek jakość/cena
tani i świetny samochód, szóstka jest porównywalna a o wiele droższa
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jedyna słabostka tego modelu to zaciski recznego hamulca
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie ma
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 101KM 74kW
[l/100km]