Silnik
: Bezkolizyjny, brak poza czujnikami ABS usterek układu elektrycznego
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: nawet po małej stłuczce podatny na korozję
4,0
Całokształt
Kupiłem jako 7,5 letni ze Szwajcarii z przebiegiem 152kkm. Samochód zadbany i bezwypadkowy. Ogólnie bezawaryjny, wymieniam tylko to co się zużyło, koszt średni serwisu rocznie to do 1000zł.
Wrażenia
4,0
Silnik
Praktycznie niezniszczalny (bezkolizyjny). Pali na dotyk, trochę za słaby 115KM,
3,0
Skrzynia biegów
To najsłabsza strona mazdy, biegi wchodzą z oporem ale ten typ tak ma, można doregulować linkami.
4,0
Układ jezdny
Trochę twardy, ale precyzyjny. Świetny na niemieckie drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
W porównaniu do nowych konstrukcji to super.
5,0
Ergonomia
Dla mnie wszystko ok. Sterowanie wycieraczkami odwrotnie niż w samochodach europejskich.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja ok, ogrzewanie działa po 3km.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczające tak z przodu jaki z tyłu
4,0
Wyciszenie
Jak kupiłem było b. dobrze, teraz trzeba by wymienić tłumiki niezmieniane od nowości (pewnie wypaliły się w środki bo z zewnątrz nadal całe).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnio roczny koszt serwisu to ok.1000,- Pali lato 8,2-8,7l/100 zima 9,3-9,8 l/100 w Warszawie i okolicach.
5,0
Stosunek jakość/cena
Mój najtańszy w serwisowaniu samochód jaki posiadałem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymiana 2 szt. czujników ABS przy tylnych kołach, wymiana uszczelki kolektora dolotowego. Po za tym
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przez 7,5 roku nigdy mi nie sprawił zawodu, niezależnie od pogody i temperatury zawsze
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 115KM 85kW
[l/100km]