OSZCZĘDNY i NIEZAWODNY DIESEL (ten najmocniejszy bo 110KM) daje sobie świetnie radę - do 180Km/h rozpedza się zwawo potem wolniej:) - OSZCZEDNY bo nawet zejście do granicy 5L/100km nie jest wysiłkiem. Mój egzemplarz jest zadbany i nie zawiódł nigdy w trasie. Regularnie serwisowany. ZAWIESZENIE - perfekcyjne, wydaje się przyklejony do krętej drogi. Czasami głośny ale to wymaga przyzwyczajenia. Zawsze dobrze wyposażony, Klima halogeny czy kontrola trakcji zdarza się bardzo często. Najlepiej szukać auta zadbanego - czasami nawet lepiej parę groszy dołozyć i mieć auto regularnie serwisowane a odwdzięczy się BARDZO NISKIMI kosztami eksploatacji. Wprawdzie Design nie powala ale autko jest jak przyjaciel - zawsze gotowe!
! ! ! No i najważniejsze ! ! !
CENA ZAKUPU - porównując: komfort, koszty eksploatacji czy niezawodność do PASSATA, VECTRY czy MONDEO to MAZDA daje DUŻO WIĘCEJ.
to nie jest moja pierwsza i napewno nie ostatnia Mazda.
! ! ! Model 626 110KM CDTi zdecydowanie P O L E C A M ! ! !
Wrażenia
5,0
Silnik
cichy i kulturalnie pracujący
5,0
Skrzynia biegów
nic nie chaczy,
5,0
Układ jezdny
przyklejony do drogi pomimo wysokiej karoserii i wielkich gabarytów.
Komfort
5,0
Widoczność
WSZYSTKO WSZYSTKO widać !!! - wysoka pozycja za kierownicą
5,0
Ergonomia
MADE in JAPAN - nic nie trzeba poprawiać
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
KLIMa ręczna i wszystko OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
wyciszenie mogło by byc lepsze - ale to wada MAZDy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
konkurencję bije na głowę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czujnik ABS po wymianie (160zł) i HAMULCE to jedyne rzeczy które trzeba sprawdzać co roku.
Korozja - to jest największa bolączka MAZDy 626.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 110KM 81kW
[l/100km]