Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 626 V Kombi

amicom, 15 lat temu
Silnik 2.0 TD 110KM 81kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 148 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 626 V Kombi 2.0 TD 110KM 81kW 2000-2002 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Super komfortowo i bez zmęczenia pokonuje się duże odcinki :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : potrafi wyjść rdza niestety ...
Układ elektryczny : nie działa mi spryskiwacz tylnej szyby, ale to chwilowe ;)
5,0
Całokształt
Jestem zadowolony z autka :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Dużo nie mogę jeszcze powiedzieć (mam go dopiero miesiąc). W stosunku do mojego Nissana benzynowego silnik dużo głośniejszy .. ale to Diesel. Poza tym autko jak na wymiary dość dynamiczne. Dosyć ładnie \"się zbiera\" powyżej 2000 obrotów. PO rozgrzaniu silnika jest już znacznie ciszej. Myślę że warto się zastanowić nad chiptuningiem dla poprawy charakterystyki pracy silnika i turbospręzarki jak również w celu zmniejszenia zużycia paliwa.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów, chodzi idealnie. Dużo lepiej niż w Nissanie Primerze (2000)
5,0
Układ jezdny
Świetnie się prowadzi. Doskonale działa wspomaganie kierownicy. Myślę że niemowlak dałby radę pokręcić kierownicą. Bardzo dobrze wybiera nierówności i amortyzuję. Zawieszenie średnio twarde co mi zupełnie odpowiada. Można pokusić się o szybsze wchodzenie w zakręty, ale bez przesady. Auto jest dosyć długie i dupka potrafi zarzucić ;)
Komfort
4,0
Widoczność
Prawie doskonała ... ale niestety ze względu na zbyt wysokie zagłówki z tyłu, widok do tyłu ... jest trochę utrudniony. Jestem wysoki, więc mi to bardzo nie przeszkadza, ale kobieta która eksploatowała auto przede mną \"zgubiła\" środkowy zagłówek co zupełnie rozwiązuje problem :)
5,0
Ergonomia
W zasadzie nie ma się czego przyczepić ... Rewelacja. Wszystko jest pod ręką łatwy dostęp. Nawet nie muszę odkręcać zderzaka żeby wymienić żarówkę jak kolega w Renault Modus ;)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze + ... Mam automatyczną klimę i trochę mnie irytuje wymuszanie niektórych trybów nawiewu jeśli się ją włączy na automat .. ale można to obejść ;) więc jest OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest naprawdę dużo .... nawet bardzo dużo :) Właściwie to ogromnie dużo. Z tyłu bez problemu mogą jechac 3 osoby i nie będą \"bardzo\" narzekać :)
4,0
Wyciszenie
Cóż to Diesel. Na trasie przydałby się szósty bieg. Tak do 140 jest akceptowalnie nie-głośno. Potem trzeba dać radio głośniej i można jechać ... 189km/h... tyle dałem radę :) Oczywiście sprawdzane na GPS\'ie, a jeszcze bardziej oczywiście na niemieckiej autostradzie bez ograniczeń :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie mogłoby być trochę mniejsze. Na razie średnio wychodzi mi 7,5 l/100km. Moja noga nie należy do najlżejszych ale mały też nie jestem więc jakoś grawitacja działa dość mocno :) szczególnie jak siedzę za kierownicą ... jakieś szczególne pole grawitacyjne :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena za jaką go kupiłem jest adekwatna do tego co sobą reprezentuje. Myślę że ciężko o lepszy wybór. No i to Mazda :)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za krótko go mam ... czepiałbym się jakości karoserii ... słabo zabezpieczona wychodzi rdza ...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie super ... i oby tak dalej ...

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 626 V Kombi 2.0 TD 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 626 V Kombi