Silnik
: Zrobiłem nim 10 tyś w pół roku, teraz ma 150tyś - silniczek jak dzwon....japońskie autko :).
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: 8 lat i pokazuje się Ruda tam i ówdzie - narazie pod spodem
Zawieszenie
: na polskich drogach nietrwałe :)
Silnik
: LUDZIE - wymieniajcie olej w dieslach 5-7tyś max
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
dla mnie bomba!!!
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
8 letnie elementy gumowe po sprowadzeniu z "zagramanicy" niestety ale wytrzymują góra pół roku na naszych drogach - ale jak ktoś chce jeździc po naszych drogach i nie przejmowac się dziórami polecam Rudego 102.
Komfort
3,0
Widoczność
do tyłu w hatchbaku kiepsko - trzeba pochyla głowe przed przejściami dla pieszych - lustrerko zasłania.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
troche tarabani - ale jak na sportową wersje traktora jest git.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
doskonale w trasie - w miescie gorzej ....ale jak się odliczy motogodziny w korku to nie jest źle
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 101KM 74kW
[l/100km]