Inne
: po przejechaniu prawie 200 tysięcy kilometrów nie ma żadnych awarii
Bardzo polecam innym takie auto
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę duża turbo dziura
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracuje znakomicie
5,0
Układ jezdny
W moim aucie zmieniono zawieszenie na pół sportowe. Na równych drogach jedzie się rewelacyjnie, na niewrównościach jest trochę głośne
Komfort
5,0
Widoczność
ok
4,0
Ergonomia
ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko działa super (wymieniono filtry kabinowe) koszt ok 60 zł
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca
3,0
Wyciszenie
Te modele (diesel) są głośne w środku (słychać silnik)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
regularne wymiany olejów i filtrów (kosz 150 zł)
spalanie w mieście ok 8 l ON
poza miastem około 6,5 l ON
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
więc jest takie powiedzenie
"Jak dbasz tak masz" usuwając usterki na czas to auto nigdy cię nie zawiedzie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie miałem jeszcze poważnych usterek
jedynym minusem jest koszt wymiany rozrządu około 2000 zł (nie kupujcie zamienników) bo będzie płacz jak pęknie pasek
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 101KM 74kW
[l/100km]