Silnik
: Bardzo fajna jednostka napędowa DiTD... mocna, szybka i oszczedna. Troche glosna ale to (przynajmniej dla mnie) detal... po rozgrzaniu jest OK...
5,0
Całokształt
Rewelacyjne auto...
Wrażenia
4,0
Silnik
Dynamika bardzo dobra, elastyczność na trasie w porządku :) nie jeden TDI sie przekonał ze DiTD jest szybkie.... gozej z wyciszeniem motoru ale z tym mozna sobie poradzic są na to metody...
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów rewelacyjna....
4,0
Układ jezdny
Spory komfort jazdy i niezle trzymanie sie drogi. Generalnie OK
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widocznosc.... (hatchback kombi) w sedanie ciut gozej ale daje rade...
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu.... ergonomia OK
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima wydajna, szybko nagrzewa sie w zime ale... SAM SILNIK w zimne dni dosc dlugo sie nagrzewa, pamietajmy o NIE KATOWANIU (obroty max 2200) zimnego diesla! :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jedno w wiekszych aut w swojej klasie.... Passat pod tym wzgledem wypada blado
4,0
Wyciszenie
Tak jak pisalem... wyciszenie to najgorsza strona tego auta (mowie o wersji z silnikiem diesla DiTD) silnik benzynowy jest cichutki...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Srednie spalanie 5,8l przy 101KM w 2.0 turbodieslu ważącym 1340kg... mozna lepiej? chyba nie...
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cene nie kupisz lepszego auta z tego rocznika....
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic sie nie psuje... lać ON (dobrej jakosci) i jezdzic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mi przez rok eksploatacji i 21tkm nic sie nie popsulo.... auto jest w idealnym stanie, regularnie serwisowane takze nie przewiduje zadnych usterek... przestrzegam tylko przed terminowa wymiana napedu rorzadku (komplet tylko oryginal MAZDA) oraz laniem do baku dobrego paliwa... (pompa czuła na jakosc)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 101KM 74kW
[l/100km]