Nie ma się co czepiać ale gaz to nie jest dobry pomysł, a na benzynie i tak nie jest najgorzej jeśli chodzi o spalanie (przy tych temperaturach zimą np. Ford Fiesta spalał średnio 9,3 l Opel Astra I 9,7 więc 10,3 l i kawał "fury" to super wynik)
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na 2l to można powiedzieć, że charakteryzuje się dobrą kulturą pracy, dobrze wkręca się na wysokie obroty, zwłaszcza jak jest rozgrzany, ale jeździłem cichszymi pod maską autami.
5,0
Skrzynia biegów
Jest super a jak komuś nie wchodzi wsteczny to niech wciśnie sprzęgło do końca.
5,0
Układ jezdny
Świetnie trzyma się drogi, jest dostatecznie twardy na nasze dziury, a mimo to na tyle miękki żeby był wygodny w podrużowaniu. Amortyzatory mam od nowości i mają średnio sprawność od 82% do 86%.
Komfort
4,0
Widoczność
Jedynie z tyłu jest gorzej ale z czujnikiem parkowania nawet "blondynka" lub "Chuck Noris" by sobie poradzili. Duży plus za świetne lusterka boczne.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu choć jak dla mnie za mało schowków.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima [tronic:-)] nieco za bardzo hałasuje ale tylko na nawiewie przedniej szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie jest źle. Jam mam fotel i tylną kanapę z podłokietnikami więc jest cool.
4,0
Wyciszenie
Mogło by być lepiej w Mercedesie, Passacie jest ciszej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Teraz przy -22 st. C spalał w cyklu miejskim 10,3 l benzyny na trasie 8,6 l gazu. Z moją instalacją gazową nie dało się jeździć po mieście na gazie przy takich temperaturach. Co do przeglądów to nie wiem bo nic się nie psuje chyba że trzeba wymienić np. rozrząd+akumulator=950 zł
4,0
Stosunek jakość/cena
Japan i niestety ales w nim Japan a my mamy słaby serwis i złotówki
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak się dba to ma jeździć. Tak mówią i myślę że tak jest.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pękła obudowa od filtru powietrza cena powala 1750 zł za kawałek plastiku, ale to wina gazu. Używaną obudowę w dobrym stanie kupiłem za 130 zł z nowym filtrem powietrza.