Auto które cieszy niezawodnością, komfortem, kulturą pracy. Nie dla szpanerów i tuningowców.
Rodzinne autko na co dzień i wakacje idealne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Pierwszy zwrócił moja uwagę.
Kiedy podniosłem klapę zauroczył mnie swoim prawie bezgłośną pracą, suchy i czysty choć nie był myty, ani palkowany.
Przydałaby się większa moc, ale jak dla mnie który nie ma zacięć Kubicy, zadawalający.
5,0
Skrzynia biegów
Płynna zamiana, krótkie przełożenia ( nie mylic z sportowymi bolidami)
5,0
Układ jezdny
Fantastycznie się prowadzi, choć na ostrych zakrętach trzeba uważać waga robi jednak swoje.
Komfort
4,0
Widoczność
Było by doskonale, ale martwy punkt na przednim słupku jest jak dla mnie za duży (czasami wymaga większej uwagi)
5,0
Ergonomia
Japończyk dobrze skrojony na wymiar wszystko pod kontrolą intuicyjnie umieszczone przyciski, regulacje większości pomagają a nie przeszkadzają
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Kolejna zaleta tego samochodu.
Climatronik sprawuje sie idealnie w największe nawet upały.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zastanawiałem sie nad kupnem Omegi w kombi, ale Mazda proponuje takie same parametry i nie jest tak awaryjna jak Opel.
5,0
Wyciszenie
Słyszę inne samochody stojąc na światłach, silnik Mazdy lubi wysokie obroty ale odgłos jej pracy nie denerwuje ponieważ musisz się w niego wsłuchiwać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto 8.2 l/100 km
Trasa 6.4 l/100km
Zapomnij o ASO ceny astronomiczne, ale jeśli masz zaprzyjaźnionego D-O-B-R-E-G-O mechanika ceny nie będą straszne. Pamiętaj jednak części nie są obszarem w którym będziesz mół oszczędzić. Zemści się to podwójnie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ten rocznik oferuje o wiele więcej niż jego konkurencja
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do wymiany takie części jak siłowniki tylnej klapy,
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie stwierdziłem
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 115KM 85kW
[l/100km]