Silnik
: Bardzo ładnie pracuje w niskich przedziałach co umożliwia płynną jazdę. Jak trzeba podwyższenie obrotów powoduje, że zbiera się szybko i sprawnie.
5,0
Całokształt
Auto bezawaryjne, przejechałem nim 38 tyś. km. Wnętrze mało się zużywa. Materiały dobrej jakości.Wszystkie dobrze spasowane, nic nie skrzypi. Bardzo dobra ergonomia. Blachy ocynk. Samochód prawie 11 lat, ale bardzo dobry.
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonale po przebiegu 168 tyś. Oprócz regularnej wymiany oleju i filtrów nie wymaga żadnych regulacji i napraw.
4,0
Skrzynia biegów
Po 150 tyś. wsteczny ciężej wchodzi.
5,0
Układ jezdny
Bez problemów.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże szyby, dobre lusterka,elektrycznie ustawiane doskonale pomagają przy parkowaniu tyłem w ciasnych miejscach.
5,0
Ergonomia
Doskonale po japońsku.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dość szybko się nagrzewa zimą. Latem klima bezawaryjna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na ten rozmiar auta miejsca dużo. Możliwość kombinacji z siedzeniami przednimi, kanapą z tyłu.
Przedni fotel pasażera po złożeniu oparcia stanowi stolik.
4,0
Wyciszenie
Nie jest głośno, ale mogłoby być trochę ciszej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10,5 zima, 9,0 lato - miasto
Trasa do 140 km/h 7,0 - zima, lato
Trasa pow. 140 km/h ok. 8 - zima lato
Rozrząd kompletny ok. 500 zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena około 15 000 to tanio w stosunku do jakości.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 160 tyś wyrobiony kluczyk.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 115KM 85kW
[l/100km]