Inne
: niestety to tylko przecietne auto,chociaz moja zona nie chce juz innego.jezeli chodzi owygode podrozowania to jak najbardziej polecam.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: awaria czujnia cisnieni doladowania.dopiero trzeci echanik byl w stanie to zdiagnozowac i to w dodatku serwis Mitsubishi
Karoseria
: uwaga na tylne nadkola
Silnik
: po pol roku uzytkowania moja mazda miala problemy z odpalaniem na cieplym silniku. koszt naprawy pompy wtryskowej 800 pln
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
troche glosny,moja madzia nie nie miala problemow z odpalniem nawet przy minus 23C,chociaz stoi pod chmorka.rozrzad tylko oryginal! u mnie pasek contitech strzelil po 43000 km. glowicy nie oplacalo sie remontowac,taniej kupic uzywany silnik.koszt calkowitej naprawy wyniosl 3300 pln.jezeli codzi o dynamike,to trzeba go troche krecic na wysokich obrotach
3,0
Skrzynia biegów
biegi jak dla mnie wchodza odrobine ciezko.skok lewarka moglby byc nieco mniejszy.
3,0
Układ jezdny
ayto generalnie dobrze sie prowadzi,ale na sportowa jazde w zakretach nie ma co liczyc. moim zdaniem troche wynosi
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
przy przebiegu 290000 km nic nie trzeszczy i nie stuka.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
mialem problem z klimatyzacja ale po kilku wizytach udalo sie. ogulnie ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na ta klase auta to naprawde przyzwoicie,zarowno z przodu jak i z tylu naprawde sporo miejsca.
2,0
Wyciszenie
to nieste slaba strona tego modelu.powyzej 120km robi sie naprawde glosno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie w normach jakie podaje producent mi nie udalo sie zejsc na trasie ponizej 5 litrow.miasto okolo 7 l
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jezeli chodzi o drobiazgi to raczej nic sie nie dzieje.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
prkniecie paska rozrzadu
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 101KM 74kW
[l/100km]