A to dlatego że to auto nie daje komforu. Bardzo głone i bardzo twarde, chociarz niezawodne i trwałe ale przez ten brak komforu je sprzedałem.
Wrażenia
5,0
Silnik
OK jak na tę moc lekko odczuwalna turbo dziura ale to chyba norma
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna, super.
3,0
Układ jezdny
Dobrze bierze zakręty ale miałem wrażenie że to auto "szuka drogi". Bardzi twarde zawieszenie.
Komfort
5,0
Widoczność
jak należy
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką jak to w japończyku
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima automatyczna lecz w gorżace lato lekko niedochładzała. Pozatym to już moja druga klima automatyczna w mazdzie i mam wrażenie że stopnie na wyświetlaczu i tak nie mówią prawdy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
I to jest największa porażka. Auto jest mega głośne jakby nie było wyciszone. dodaw że mercedes 300 diesel W124 czyli konstrukcja starcza o 10 lat jest o 200% cichszy!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
7 miasto z klimą i w trasie bez klimy aż niemogłem uwierzyć ale wynik potwierdził się 3 krotnie. Jeżeli jedziemy do 120 bez redukcji biegów do wyprzedzenia tylko stosujemy tzw. crusing to wynik wyniósł 5.1 L/100 km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość wykończenia i niezawodność to jedno a brak komfortu i przyjemności z jazdy to drugie. Auto bardzo funkcjonalne i niedroie w ekspolatacji.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
sypią się drążki stabilizatorów. ale rozrząd w tym aucie kosztuje ok 2000-2500 Pln bo trzba zmieniać pompe wody.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 101KM 74kW
[l/100km]