Inne
: Układ jezdny - przyjemnie się prowadzi a to chyba najważniejsze w jeździe każdym autem.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Gnije na potęge
Układ elektryczny
: Ciągle coś się dzieje
4,0
Całokształt
Pomimo tych usterek, jestem zadowolony.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę głośny jednak można się przyzwyczaić. Duża elastyczność na trasie przy wyprzedzaniu pomimo 90KM.
4,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów.
5,0
Układ jezdny
Świetnie się prowadzi.
Komfort
5,0
Widoczność
BDB.
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima słabo chłodzi. Byłem w serwisie i powiedzieli, że ten typ tak ma.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Bez głośnej muzyki nie jeżdżę, silnik za mocno klekoczę nawet jak na diesla.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Doskonale się sprawdza w dalekich trasach. W mieście z klimą łyka około 8 litrów, czasem miej czasem więcej.
3,0
Stosunek jakość/cena
Drogie naprawy, drogie części, droga blacharka. Wszyscy zdzierają, bo mówią że to japoniec, ale jak się dobrze poszuka można części znaleźć taniej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lecą pierdółki, problem z klimą, popsute dmuchawy - opornica nawiewów, ogólnie elektryka. Blachy słabiutkie rdzewieją nadkola, progi, maska, tylna klapa, przy uszczelkach szyb, drzwi - całe auto wpierdziela rdza. Koszt blacharki 3000PLN
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Miałem problem z elektryką, popaliło wiązki, auto uziemione wtedy kiedy najbardziej potrzebne. Silnik jak do tej pory bez zarzutów. Ostatnio wypięło się zasilanie od rozrusznika, gdybym nie otworzył maski i zlokalizował przyczyny to pewnie laweta by mnie czekała.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DITD 90KM 66kW
[l/100km]