Zawieszenie
: Przyjemnie sprężyste, choć zdarza się, że z podsterowności przechodzi w nadsterowność
4,0
Całokształt
Auto raczej godne polecenia, choć przed zakupem radzę sprawdzić układ hamulcowy i ogólny stan karoserii. Silnik jak dotąd bezawaryjny i przyjemny w eksploatacji. Spalanie średnie 7.5. Trasa nieco poniżej 7, Zimą znacznie wzrasta (nawet ponad litr).
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik nie mogę powiedzieć, by był ospały, ale też po 136 KM spodziewałem się czegoś więcej. Auto bardzo dynamiczne po przekroczeniu 3 tys. obr, do 3 tys. brakuje jej elastyczności. Przy wyższych prędkościach bardzo dynamicznie przyspiesza.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto mam pół roku więc trudno już wyrobić sobie o nim opinie. Jedno wiem na pewno - aut beznadziejnie zabezpieczone przed korozją i tragiczna wręcz jakość układu hamulcowego - rdzewieje. Podczas 20 tys. km awarii uległy tylko wycieraczki - pękł uchwyt mocujący prowadnicę.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 136KM 100kW
[l/100km]