Układ elektryczny
: Brak jakichkolwiek problemów, bardzo dobra ergonomia.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Korozja
Układ hamulcowy
: Zaciski tył i czujniki ABS
4,0
Całokształt
Generalnie ok, ale trzeba zwrócić uwagę na wady tego auta przed zakupem. Po zakupie nigdy nie przeklinałem tego wyboru, ale teraz zdecydowałbym się na coś innego. Chociaż ze względu na frajdę z jazdy możne kiedyś znowu będzie mazda..
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik bezawaryjny i bardzo oszczędny. Niestety dynamika poniżej 3,500 -4,000 obrotów średnia. Do 3000 auto nie jedzie. od 4000 wgniata w fotel. Jeżeli chcesz poszaleć da się, ale przy dynamicznym wyprzedzaniu zawsze redukcja do 3. Problem z LPG - szarpanie - ale to kwestia regulacji i dobrego gazownika.
4,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń, precyzyjna, bieg wsteczny wchodzi ciężko.
4,0
Układ jezdny
Trochę twarde zawieszenie, ale za to doskonale czuć co się dzieje na drodze. Dla mnie na \"+\", chociaż mogłoby pracować nieco ciszej.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie być powinno.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wystarczające.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń jak na takie auto OK. Bagażnik w wersji hatchback ogromny.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto bardzo ekonomiczne w trasie przy 1 os i sporym wysiłku da się zejść poniżej 7l/100km. Średnio bez oszczędzania 7,5l. W mieście około 9l. Maksymalnie 11. Gazu około 1 litr więcej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety korozja, korozja i korozja ( nadkola, progi). Problemy z hamulcami psujące się czujniki ABS po 150 tys. Reszta bdb.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 115KM 85kW
[l/100km]