Jeżdzę tym autem 7 lat, więc znam go doskonale. Silnik jest nie do zajeżdzenia. Pomimo przebiegu 500 000 ciśnienie w cylindrach niedawno sprawdzane od 32-36 atmosfer. Zimą stoi pod chmurką i nigdy nie ma problemu z zapalaniem. Słabym punktem jest Comprex ale po dobrej regeneracji jest rewelacyjnie. Osiągi silnika uważam za dobre.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów jest na 5.Podobnie spzęgło które jest od nowosci jak i wszystkie tłumniki
3,0
Układ jezdny
Gorzej z zawieszeniem a szczególnie kiedy zamienniki są gorszej jakosci. Głównie sworznie wachacza i łączniki stabilizatora.Natomiast ogromny plus dla amortyzatorów. Po tylu latach dopiero niedawno zmieniałem amortyzator z przodu. Lewy pozostał jeszcze orginalny.Jeżdziłem niemcami i tam amoryzatory nie wytrzymywały mi dłuzej niż 2 lata
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez klimatyzacji tym autem nie daje się jeżdzić latem. Duża przednia szyba powoduje ogromne nagrzewanie. Z klimą jest OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pojemne auto a szczególnie po złozeniu siedzeń
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla jest bardzo cichy Myslę ze obecne diesle są o wiele głośniejsze niż ten motor
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po miescie przy dość
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
[l/100km]