Zawieszenie
: stabilizator tylnego wachacza - tłucze się
5,0
Całokształt
Duży, cichy, wygodny choć mógłby być trochę elastyczniejszy na zawieszeniu ale na zakrętach luksus się trzyma, duży bagażnik, wygląd ponadczasowy, i te ziomki z swoimi pseudo tuningowanymi brykami mogą się schować- nie jeden raz im udowodniłem że Mazda potrafi pokazać pazurki.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy i żwawy mało pali, ale jak kto przyciśnie to ponad 10 zdoi, ale coś za coś odnotowałem min przy oszczędnej jeździe 6,5 l/100km 2.0l DOHC V16i
5,0
Skrzynia biegów
Dobra sztywna biegi ładnie wchodzą i nie trzeba ich szukać.
4,0
Układ jezdny
Na tylnym wahaczu drążek stabilizatora się często wybija, jak się jeździ po dołach.
Komfort
5,0
Widoczność
Luksus!
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czasami się przycina przełącznik ciepło-zimno
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Mogło by być lepsze, ale jest dobre.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie jest drogi w stosunku do tego co otrzymujemy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podchodzie i jadę - i wszystko.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak!!!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 115KM 85kW
[l/100km]